وردپرس اصول طراحی سایت فروشگاهی توضیح داده شد - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

قبل از اقدام به طراحی سایت ، تحقیق کنید چه امکاناتی هم اهداف و نیازهای شما و هم اهداف و نیازهای مشتریان و بازدیدکنندگان سایت شما را برآورده می کند.

تبلیغات در اینستاگرام و تعرفه قیمت تبلیغات اینستاگرامی

از مهم ترین ویژگی های کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و ارسال کالا پیاده سازی میشوند.

نکته: به قالب هایی که امکان فروش محصولات سایر فروشندگان را فراهم می کنند قالب های چندفروشندگی می گویند.

اگر بخواهیم یک توضیح کلی و ساده در مورد طراحی وب بدهیم باید بگوییم که طراحی سایت، هنر برنامه ریزی و تنظیم محتوا در یک صفحه وب است

گاهی اوقات مدیران کسب و کارها بر روی مواردی همچون طراحی دیزاین، چینش محتوایی و فرآیندهای داخلی وب سایت نظراتی غیر کارشناسی و سلیقه ای می دهند و اصرار دارند تا حتما سایت مطابق میل آن ها پیاده سازی شود.

در صورت نیاز اتصال بانک اطلاعات سایت به نرم افزارهای مالی و انبار فروشگاه شما از طریق وب سرویس یا در نهایت فایل اکسل در هزینه و زمان شما در طول استفاده از فروش آنلاین بسیار صرفه اقتصادی خواهد داشت.

فوتر در آخر صفحه و در تمام صفحات وبسایت شما به صورت ثابت قرار دارد با توجه به این که فوتر طراحی سایت فروشگاهی وردپرس آخرین چیزی است که بازدیدکنندگان وبسایت شما می‌بینند شما می‌توانید بدون گرفتن فضای زیاد اطلاعات مهمی از جمله اطلاعات تماس، شبکه اجتماعی، ایمیل و نقشه را در آن قرار دهید.

وجه تمایز اصلی طراحی سایت توسط کاسپید را می توان در روند اصولی و کاملا مبتنی بر نیازهای هر فرد یا شرکت متقاضی دانست. در واقع می توان گفت، کاسپید در این زمینه به جای استفاده از قالب های آماده نظیر وردپرس، جوملا و .

افزونه های ایمیل مارکتینگ: یکی از راه های اطلاع رسانی به اعضای سایت از تخفیفات و کمپین های تبلیغاتی استفاده از افزونه های ایمیل مارکتینگ است.

اشتباهی که برخی از صاحبان کسب و کار انجام میدهند این است که از گرافیست مجموعه می خواهند تا طرح وب سایت را نیز آماده کند.

منوی کشویی: منویی است که بعد از کلیک روی یکی از موارد باز می‌شود و گزینه‌های مختلف را نشان می‌دهد.

بله ما خدمات تبلیغات اینستاگرام را نیز داریم و انجام می‌دهیم

بعد از اینکه صفحه‌ی وبی طراحی شد برای پویاتر شدن آن به این زبان نیازمندیم.برای مثال اگر بخواهیم صفحه‌‌ای دارای انیمیشنی باشد یا منوی کشویی داشته باشیم از این زبان استفاده می‌کنیم. شروع یادگیری جاوا اسکریپت

Report this wiki page